Μου ζητήσανε να προωθήσω την υπηρεσία τους. Μέχρι τότε είχαν κάνει διαφημίσεις στο Facebook με boosted posts. Το περιεχόμενο σε αυτά ήταν κείμενο ή μία φωτογραφία. Το κείμενο έχει πεθάνει, η φωτογραφία κοντεύει. Αλλά και πάλι, τι φωτογραφία να βάλεις για να προωθήσεις μία υπηρεσία;
Τους πρότεινα να φτιάξουμε ένα βίντεο. Δεν μπορούσαν να καταλάβουν, πως μπορεί ένα πλάνο να αλλάξει την πώληση. Δεν καταλάβαιναν ότι ένας πελάτης θέλει να δει κάτι ενδιαφέρον και συνοπτικό πριν μάθει λεπτομέρειες για αυτό.
Το 69% του περιεχομένου στο internet είναι πλέον βίντεο. Δείξε στον υποψήφιο πελάτη σου ένα βίντεο με την υπηρεσία που παρέχεις. Φτιάξε μία landing page στο site σου και γράψε μερικά επιπλέον πράγματα για αυτό. Ο κόσμος που θα το δει είναι 77% περισσότερο έτοιμος να αγοράσει το προϊόν σου απ’ ότι χωρίς το βίντεο.
Δες τι έφτιαξα για το ΚΕΚ Ηρακλείου που κάνει σεμινάρια για την εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων.
Εγώ θα προτιμούσα τα γραφικά να είναι λιγότερα και πιο συνοπτικά. Ο κόσμος θέλει να δει βίντεο. Βαρέθηκε να διαβάζει μεγάλα κείμενα. Αν δει το βίντεο και ενδιαφέρεται, θα πάει να διαβάσει λεπτομέρειες αμέσως μετά. Αλλά εξ αρχής δεν μπορείς να τον κερδίσεις με κείμενο.
Εσύ πως προωθείς την υπηρεσία σου;
Στατιστικά, με την προώθηση του βίντεο, έχεις αύξηση 77% των πωλήσεών σου. Θα τα βγάλεις δηλαδή από την πρώτη προώθηση. Μήπως ήρθε η ώρα να το κάνεις και εσύ;