Το αν έχεις όντως το καλύτερο προϊόν στην αγορά, το ξέρεις μόνο εσύ. Το να το λες όμως και να μην ισχύει, υπάρχει πρόβλημα. Αν ισχύει λοιπόν, καλό είναι να φτιάξεις ένα βίντεο testimonial. Ένα βίντεο δηλαδή επεξηγηματικό που να αποδεικνύει όλα αυτά που ισχυρίζεσαι και ότι είναι όντως το καλύτερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Δες μία πολύ ωραία ιδέα. Αυτή η διαφήμιση έπαιξε πριν λίγες ημέρες στο Φεστιβάλ των Καννών.
Αν τώρα πλέον, συνεχίζεις να ισχυρίζεσαι ότι έχεις το καλύτερο προϊόν στην αγορά, απέδειξέ το. Αν δεν με πάρεις τηλέφωνο να κάνουμε βίντεο, εγώ δεν σε πιστεύω.
Δες εδώ και κάτι ακόμα που είχα βρει πριν καιρό.