Τα καλύτερα βίντεο προσπαθούν να περάσουν το μήνυμά τους στο κοινό. Αντί οι εταιρίες να μιλάνε για τα προϊόντα τους, δημιουργήσουν ένα σύντομο σενάριο, που περιγράφει πώς οι χρήστες θα επωφεληθούν από τις υπηρεσίες τους. Για παράδειγμα, η εταιρίες τηλεφωνίας πολλές φορές “μιλάνε” για φιλανθρωπίες ή ενέργειες επιχειρηματικότητας ή ακόμα και για αγάπη, έρωτα. Συνήθως χρησιμοποιούν μια ιστορία, όπως το να πας για ψάρεμα, να πάρεις μία αγκαλιά ένα φίλο σου, να πας διακοπές, ως μεταφορά για να φτάσουν στην πώληση. Μέσα από το βίντεο έχουμε την κατανόηση, του πώς η υπηρεσία μπορεί να ωφελήσει τους χρήστες της. Οι τηλεθεατές έχουν μια καλή ιδέα για το τι κάνει το προϊόν και γιατί θα πρέπει να ενδιαφερθούν.
Η Vodafone μιλάει για φιλιά, έρωτα, αγάπη. Είναι μία από τις αγαπημένες μου διαφημίσεις.
Η Volkswagen δείχνει το νόημα της ασφάλειας και μάλιστα με πολύ πρωτότυπο τρόπο.
Μία βραβευμένη καμπάνια για την British Airlines με μήνυμα “The Magic of Flying”. Νιώσε σαν παιδί.
Οπότε, ένας τρόπος για να βγάλεις προς τα έξω το προϊόν σου, είναι να κάνεις ένα έξυπνο βίντεο που να λέει μία ιστορία και να δείχνει καθημερινές όμορφες εικόνες της ζωής. Θα σε δει αλλιώς πλέον ο κόσμος, με άλλο μάτι, με άλλο ενδιαφέρον.
Προσοχή όμως. Δεν το συνιστώ για πρώτο βίντεο. Πρέπει πρώτα να έχεις δείξει το προϊόν σου με κάποια άλλη ενέργεια και μετά να κάνεις κάτι τέτοιο. Αν χρειαστείς βοήθεια ή έχεις όρεξη να το συζητήσουμε, call me or send me.