Δες αυτή τη διαφήμιση, είναι της Leica, εταιρία με μεγάλη ιστορία στην κατασκευή φωτογραφικών μηχανών. Αρχίζοντας το βίντεο περίμενα να δω κάτι ιδιαίτερο, κάτι ασυνήθιστο, κάτι απλό αλλά και όμορφο. Δεν ήταν όμως όπως τα περίμενα. Την είδα όση περισσότερη ώρα μπόρεσα. Ήταν ότι πιο βαρετό έχω δει. Είμαι του χώρου και μου αρέσουν πολύ οι φωτογραφικές μηχανές, αλλά δεν άντεξα 44 λεπτά. Προχωρούσα, όπως θα κάνεις και εσύ σε λίγο, πιο γρήγορα το βίντεο προς το τέλος. Δες το όσο αντέξεις και τα ξαναλέμε από κάτω.
Μόλις το βίντεο τελείωσε, το έβαλα ξανά από την αρχή. Τρελάθηκα. Μου σηκώθηκε η τρίχα. Το παρακολουθούσα πλέον με περισσότερο ενδιαφέρον. Ήθελα να ξαναδώ με πόση προσοχή αυτός ο άνθρωπος έκανε αυτή τη δουλειά.
Μόλις τελείωσε, εντυπωσιάστηκα. Ποιος ο λόγος όμως που σε έβαλα να δεις μία τέτοια διαφήμιση; Τι κέρδισες από αυτό;
Ήθελα να δεις, πως μία εταιρία μπορεί να περάσει στο κοινό της μία διαφήμιση τόσο διαφορετική, “πουλώντας” την σαν την πιο βαρετή. Δεν δείχνει τίποτα τρελό. Δείχνει τον τρόπο που φτιάχνεται η συγκεκριμένη κάμερα. Και όλα αυτά με το χέρι. Και αυτό που θέλει να βγάλει από τον υποψήφιο αγοραστή, είναι να τον κάνει να την θέλει ακόμα περισσότερο και να την βλέπει σαν να είναι ότι καλύτερο υπάρχει στο χώρο.
Και στη δική μου περίπτωση τα κατάφερε. Είδα πλέον με άλλο μάτι την εταιρία. Πριν ήξερα ότι ήταν μία από τις καλύτερες στο χώρο, αλλά τώρα ξέρω ότι είναι η εταιρία που έχει μεράκι στο να προσφέρει το καλύτερο.
Αν είχα στα χέρια μου αυτή την κάμερα θα την παρατηρούσα ώρες, θα την μύριζα (δεν είμαι τρελός-έχεις μυρίσει ποτέ φωτογραφική μηχανή;), θα την φιλούσα (όλοι οι φωτογράφοι έχουν ερωτική σχέση με τις μηχανές τους).
Αν σ’ ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα σχετικά με το βίντεο, μπορείς να γράψεις κάτω δεξιά το email σου για να λαμβάνεις περισσότερες σκέψεις και ιδέες πριν βγουν δημόσια.