Πριν λίγο καιρό, συζητούσα με ένα υποψήφιο πελάτη, για το πως μπορούμε να προωθήσουμε την επιχείρησή του. Ήθελε να φτιάξουμε κάποια βίντεο και να τα προωθήσει σε social media. Μιλούσαμε αρκετές ημέρες, για το πως θα το οργανώσουμε, έτσι ώστε να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερο. Μετά ήρθε η δική μου ώρα. Προετοιμασία, γύρισμα, μοντάζ και το τελικό αποτέλεσμα: 2 βίντεο για την επιχείρηση.
Πάμε να δούμε τι έγινε στη συνέχεια με βήματα:
1. Έβαλε 2 προωθητικά posts στο Facebook για 15 μέρες με συνολικό κόστος 120 ευρώ
2. Έκανε 73.152 εμφανίσεις
3. Το είδαν συνολικά 24.384 μοναδικοί χρήστες
4. Είχε 18.936 video views
5. Το συνολικό engagement ήταν 19.050 (624 άτομα έκαναν like, 98 άτομα το μοιράστηκαν)
6. Έκλεισε 102 πελάτες (91 είχε κλείσει ένα χρόνο πριν την ίδια περίοδο)
Αν εξαιρέσεις το κέρδος της ανάπτυξης του brand, που έγινε από μία μόνο καμπάνια και δεις μόνο τα οικονομικά οφέλη, έχουμε τα εξής. Οι 11 επιπλέον πελάτες είναι μία αύξηση της τάξεως του 12%. Αυτοί έφεραν στην εταιρία 400 ευρώ ο καθένας, άρα 4.400 ευρώ. Αν βγάλεις τα έξοδα του βίντεο που ήταν 2.000 ευρώ και τα 120 ευρώ του Facebook, από την πρώτη κιόλας φορά, έβγαλε επιπλέον κέρδος 2.280 ευρώ (τις επόμενες φορές δεν θα έχει να ξανά υπολογίσει το κόστος του βίντεο, άρα το κέρδος θα είναι πάνω από 4.000 ευρώ).
Εσύ θα ήσουν ευχαριστημένος με επιπλέον 2.280 ευρώ;
Τα βίντεο όμως δεν είναι για να κάνουν δουλειά μόνο μία φορά. Κάθε χρόνο η συγκεκριμένη εταιρία κάνει περίπου 7 εκδηλώσεις. Αν σε κάθε μία από αυτές, κάνει και μία διαφήμιση στο Facebook όπως και αυτή, τότε στατιστικά θα έχει μία πολύ μεγάλη αύξηση πωλήσεων συνολικά σε όλο το χρόνο. Εάν βάλεις και τους πελάτες που μπορούν να γίνουν επαναλαμβανόμενοι, τότε η αύξηση μπορεί να φτάσει το 60%. Και όλα αυτά με 2 βίντεο και μερικές διαφημίσεις στο Facebook.
Με 60% αύξηση τζίρου θα ήσουν ευχαριστημένος;
Την περασμένη εβδομάδα ήπιαμε ένα καφέ με αυτό τον πελάτη μου και συζητούσαμε για όλα αυτά. Έδειχνε να μην έχει καταλάβει τι ακριβώς έκανε. Ένιωθε ότι απλά κέρδισε 11 νέους πελάτες. Όταν του είπα όσα διάβασες παραπάνω, μάλλον άλλαξε γνώμη. Το ξανασκέφτηκε και ενθουσιάστηκε. Οπότε καλό είναι όταν κάνεις μία διαφημιστική καμπάνια, να αναλύεις πάντα και το αποτέλεσμα και να προσπαθείς να κάνεις ακόμα καλύτερη καμπάνια την επόμενη φορά.
Έχεις και εσύ πρόβλημα στην προώθηση του προϊόντος σου;
Μπορώ να σε βοηθήσω να το πουλήσεις.
Δεν είναι λοιπόν τόσο δύσκολο να το κάνεις και εσύ. Όπως είδες, αν μιλήσουμε με νούμερα, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον εκεί έξω για το προϊόν σου από κόσμο που δεν γνωρίζεις.
Αυτός είναι πιο έξυπνος από σένα; Εσύ γιατί δεν το κάνεις;
Αν είσαι ευχαριστημένος με όσα βγάζεις, αν δεν θέλεις επιπλέον κέρδος, αν δεν έχεις επιπλέον έξοδα, τότε ΜΗ με πάρεις τηλέφωνο. Αλλιώς θα χαρώ να τα πούμε. Το τηλέφωνο είναι δωρεάν. Γράψε κάτω δεξιά το τηλέφωνό σου και θα σε πάρω μόλις το δω.