Θα σου μιλήσω με νούμερα, για να καταλάβεις καλύτερα τι συμβαίνει πλέον και να ενεργοποιηθείς.
Σύμφωνα με επίσημες στατιστικές, μέχρι το 2020 το 80% της online κίνησης και επισκεψιμότητας που καταλήγει σε αγορά, θα οφείλεται στα βίντεο. Αυτό σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές – και υποψήφιοι πελάτες σου – κατά τη διαδικασία αγοράς ενός προϊόντος ή υπηρεσίας ανατρέχουν σε κάποιο βίντεο για να τους βοηθήσει να πάρουν την τελική απόφαση.
Δες παρακάτω ορισμένα ποσοστά και προβλέψεις για το 2017.
- Το 74% συνολικά των χρηστών του διαδικτύου παρακολουθεί video online. Και αυτό το ποσοστό συνεχώς θα αυξάνεται.
- Το YouTube αποτελεί πλέον την δεύτερη επιλογή ως μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως. Η πρώτη είναι φυσικά η Google και το YouTube είναι δικό της προϊόν.
- Το 20% των χρηστών του διαδικτύου διαβάζουν κείμενο ενώ το 80% θα επιλέξουν να δουν το βίντεο με το ίδιο περιεχόμενο. Προφανώς είναι πιο ελκυστικό από ένα απλό κείμενο.
- Το 65% παρακολουθούν περισσότερο από τα ¾ ενός βίντεο ενω το 55% βλέπουν μέχρι το τέλος.
- Το 78% του συνόλου των χρηστών βλέπει βίντεο online κάθε εβδομάδα ενώ το 55% κάθε μέρα.
- Το 33% παρακολουθεί βίντεο περίπου 1 ώρα την ημέρα από tablet ενώ το 28% παρακολουθεί online ένα βίντεο τουλάχιστον 1 φορά τη μέρα από smartphones.
Kαι κάτι θεωρητικό για το τέλος. Οι ψυχολόγοι έχουν υπολογίσει ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται ένα βίντεο περίπου 60.000 φορές πιο γρήγορα από ό, τι ένα γραπτό κείμενο. Η πολυάσχολη καθημερινότητα, η δυσκολία του να εστιάσουμε κάπου την προσοχή μας λόγω των πολλών ερεθισμάτων που δεχόμαστε, μας οδηγεί πλέον στο να επιλέγουμε αυτό που θα μας “κουράσει” λιγότερο αλλά θα μας δώσει την πληροφορία που χρειαζόμαστε ένα βίντεο λοιπόν έρχεται να καλύψει ακριβώς αυτή την ανάγκη. Απλά, εύκολα και γρήγορα.
Εντυπωσιάστηκες; Δεν θα ήταν κρίμα εσύ να μην “φαίνεσαι” πουθενά;
Δες εδώ τι έλεγα πριν μερικά χρόνια και μετά σκέψου που είμαστε τώρα.