Βίντεο που ξεπερνούν το συνηθισμένο, δημιουργώντας συναίσθημα, που κερδίζει τη ματιά και αγγίζει την καρδιά του θεατή.
Η Vodafone δίνει δώρα και… νιώθει υπέροχα.
Η Τούρκικη αεροπορική εταιρία “πουλάει” όνειρα.
Βοήθησε κάποιον, να γίνει κάποιος.
Και μία διαδικτυακή διαφήμιση της British Airways που πουλάει εισιτήρια για το ταξίδι προς τη… μαμά!
Βίντεο που στοχεύουν στη μνήμη του θεατή, διαχωρίζουν άμεσα το προϊόν από τον ανταγωνισμό, δημιουργώντας ισχυρή ταυτότητα στη μνήμη και στο συναίσθημα του θεατή.
Αν σ’ ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα σχετικά με το τι μπορείς να κάνεις στην δική σου επιχείρηση, μπορείς να γράψεις κάτω δεξιά το email σου για να λαμβάνεις περισσότερες σκέψεις και ιδέες πριν βγουν δημόσια.