Έχω κάνει μία επιλογή από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις από βίντεο ξενοδοχείων από το εξωτερικό, τις οποίες συνάντησα σ’ αυτή την έρευνα. Παρ’ όλα αυτά, είναι πιθανό ότι καμία από αυτές τις λύσεις δεν είναι η κατάλληλη για εσένα. Το βίντεο που χρειάζεσαι θα καλύπτει τις δικές σου ανάγκες και θα απευθύνεται στο δικό σου συγκεκριμένο κοινό.
Μία οικογενειακή επιχείρηση βγάζει μέσα από το βίντεο ένα οικείο και ζεστό περιβάλλον. Αναδεικνύει τη σπιτική αίσθηση των χώρων, την ξεχωριστή φιλοξενία και την προσωπική επαφή. Αυτό το πετυχαίνει μέσα από κατάλληλα σκηνοθετημένα πλάνα, και από μία σύντομη αφήγηση του ιδιοκτήτη.
Τα πιο πετυχημένα βίντεο, όπως βλέπεις, γίνονται χωρίς χολιγουντιανά πλάνα αλλά με προσεκτικό σχεδιασμό και εστιασμένα πλάνα στα δυνατά σημεία του ξενοδοχείου. Και μην ξεχνάς ποτέ το λόγο για τον οποίο γίνεται ένα τέτοιο βίντεο. Δεν αρκεί να είναι αισθητικά ευχάριστο ή να εντυπωσιάζει. Ο σκοπός είναι να έρθει κόσμος να μείνει, να απολαύσει τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, όπως επίσης και να μοιραστεί την εμπειρία του με τους φίλους του.
Αν σ’ ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα σχετικά με το τι μπορείς να κάνεις στην δική σου επιχείρηση, μπορείς να γράψεις κάτω δεξιά το email σου για να λαμβάνεις περισσότερες σκέψεις και ιδέες πριν βγουν δημόσια.