Αν δεις την παρακάτω φωτογραφία, τι είναι το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό;
Πάμε για πολλά Oscar. Τιτανικός. Εμένα αυτό μου έρχεται. Και μόνο που βλέπεις ένα κόκκινο χρώμα σε ένα καράβι, για καλό δεν είναι. Ακόμη και υποσυνείδητα, στο μυαλό του ταξιδιώτη, μπορεί να είναι πολύ αρνητικό κάτι τέτοιο.
Παρόλα αυτά, ένα από τα ωραιότερα κρουαζιερόπλοια και το μεγαλύτερο του κόσμου, επέλεξε να χρησιμοποιήσει αυτό τον τρόπο για την προώθηση των διαφόρων χώρων αναψυχής του πλοίου. Δες το και πες μου αν θα ταξίδευες.
Προσοχή, λοιπόν, ακόμα και στα χρώματα. Μία τόσο μικρή λεπτομέρεια, πόσο κακό μπορεί να κάνει στην εταιρία.
Αν σ’ ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα γι’ αυτό το θέμα, μπορείς να γράψεις κάτω δεξιά το email σου για να λαμβάνεις περισσότερες σκέψεις και ιδέες πριν βγουν δημόσια.