Κάθε μέρα όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες χρησιμοποιούν βίντεο για την προώθηση της εταιρίας τους. Ένα μεγάλο ποσοστό των επιχειρηματιών, χρησιμοποιούν βίντεο στην επίσημη ιστοσελίδα της επιχείρησης ή ανεβάζουν βίντεο σε σελίδες όπως το YouTube και το Vimeo και τις κοινοποιούν σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το Tumbrl κλπ. Αυτό συμβαίνει γιατί το βίντεο τραβάει τους καταναλωτές, είναι πιο εύκολο να κάνουν ένα κλικ και να παρακολουθήσουν ένα βίντεο από το να κάτσουν να διαβάσουν ατέλειωτα και μουντά κείμενα. Από κατασκευαστές αυτοκινήτων μέχρι δημόσιες υπηρεσίες, οι επιχειρηματίες βρίσκουν όλο και περισσότερους τρόπους να ενσωματώσουν τα βίντεο στα εμπορικά τους σχέδια.
Η “μόδα” των βίντεο δεν είναι κάτι παροδικό που θα σταματήσει σε λίγα χρόνια. Οι περισσότερες επιχειρήσεις που χρησιμοποίησαν online βίντεο έχουν μείνει απόλυτα ευχαριστημένες και συνεχίζουν να τα συμπεριλαμβάνουν στο σχέδιο μαρκετινγκ με πολύ θετικά αποτελέσματα. Πλέον, ένα εταιρικό βίντεο είναι το κλειδί για τις εταιρίες που θέλουν να ενισχύσουν το διαδικτυακό περιεχόμενό τους.