Λοιπόν, άκου για να καταλάβεις πόσο μεγάλο λάθος κάνεις. Πηγαίνεις σε μία έκθεση, στήνεις stand, κάθεσαι εκεί και περιμένεις να έρθουν υποψήφιοι πελάτες. Κάθε μία έκθεση μπορεί να έχει κόστος από 2.000 έως 50.000 ευρώ. Γιατί δεν μου λες να έρθω να το τραβήξω όλο αυτό; Αν τελειώσει η έκθεση, πάει, πέταξε το πουλάκι. Περιμένουμε ξανά την επόμενη.
Αν κάνεις βίντεο θα έχεις τη δυνατότητα να το δείξεις σε όσους έκανες μία επαφή, όσους ήρθαν και δεν μιλήσατε, όσους δεν κατάφεραν να έρθουν, όσους δεν ήθελαν να έρθουν και όσους δεν το ήξεραν. Δηλαδή, πόσοι είναι αυτοί; Όλοι όσοι ενδιαφέρονται για το προϊόν σου αλλά δεν σε ξέρουν. Θα μπορούσαν όλοι αυτοί να έρθουν στην έκθεση; Αδύνατον. Γιατί δεν κάνεις τότε ένα βίντεο; Αν έχεις κάποια απάντηση, γράψ’ τη μου στο τέλος.
Η έκθεση θα τελειώσει. Το βίντεο θα μείνει. Προώθησέ το και δες το follow up που θα κάνει. Δες εδώ τι έχω κάνει σε ένα κέντρο αισθητικής. Πήγα, τράβηξα, γράψαμε λίγα λόγια, μόνταρα και πάρε να το προωθήσεις. Μετά πάρε με σε παρακαλώ ένα τηλέφωνο να μου πεις τι κατάφερες από αυτό.
Δες εδώ ένα παλιότερο άρθρο που είχα γράψει για τις εκθέσεις.