Καλά, οι άνθρωποι είναι viral από μόνοι τους. Φτιάξαν το πρώτο συγχρονισμένο βίντεο σε 2 οθόνες στον κόσμου. Κατέβασε πρώτα το application της Durex, συγχρόνισέ τα και μετά “παίξ’ το”.
“Ενθουσιασμός στη διαφήμιση είναι όταν βλέπεις μία πρωτοποριακή ιδέα που παράλληλα σε ευχαριστεί, σε κάνει να ζηλεύεις και λιγάκι που δεν τη σκέφτηκες εσύ, αλλά τελικά σε ωθεί στο να τη θαυμάσεις. Περισσότερο ενθουσιάζεσαι μπροστά σε κάτι καινοτόμο, κυρίως γιατί αντιλαμβάνεσαι πως ο κλάδος σου πάει ένα βήμα παρακάτω και πως υπάρχουν πολλά ακόμα να ανακαλύψεις.” Αυτά γράφει στο δελτίο τύπου της εταιρίας και συμφωνώ απόλυτα.
Durex υποκλίνομαι! Φανταστική ιδέα, τρομερή υλοποίηση!