Σε ένα από τα τελευταία Daily Fax του Marketing Week, διάβασα ένα άρθρο σχετικό με τα δικά μας και θέλω να σου το δείξω.
Πάνω από τις μισές (57%) των εταιρειών επικοινωνίας της Μ. Βρετανίας, δηλώνουν ότι οι online video διαφημίσεις είναι το ίδιο, ή και περισσότερο αποτελεσματικές από τις τηλεοπτικές. Επιπλέον, το 65% αναμένουν ότι το mobile video θα αντιστοιχεί στη μεγαλύτερη αύξηση του ψηφιακού τους budget.
Οι online διαφημίσεις κρίνονται ως περισσότερο αποτελεσματικές από τις τηλεοπτικές.
Τα παραπάνω, αποτελούν στοιχεία έρευνας που εκπόνησε η πλατφόρμα programmatic video BrightRoll της Yahoo, στην οποία καταγράφεται σημαντική αύξηση της σημασίας των agencies προς τη video διαφήμιση. Μόνον το 29% των agencies που συμμετείχαν στην έρευνα, θεωρούν τη video διαφήμιση λιγότερο αποτελεσματική από την τηλεοπτική, ενώ το 25% αναφέρουν ότι η πλειοψηφία των briefs που έλαβαν πέρυσι, εμπεριείχαν και ζητούμενο για video ad.
Παράλληλα ενισχύεται η εμπιστοσύνη και στο programmatic, με το ποσοστό αυτών που σχεδιάζουν να αφιερώσουν το μεγαλύτερο μέρος του budget τους για ψηφιακά video στη συγκεκριμένη τεχνολογία, να διπλασιάζεται σχεδόν, από 9,2% το 2013, σε 18,8% το 2014. Οι περισσότεροι από τους ερωτώμενους (65%), θεωρούν ότι το mobile video θα απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος της ψηφιακής μιντιακής δαπάνης και το 92% σχεδιάζει να επενδύσει σε tablet video.
Αυτά μπορεί βέβαια να γίνονται στην Μ. Βρετανία αλλά σύντομα θα ισχύουν και στην Ελλάδα.