Έχω βρεθεί πολλές φορές να προσπαθώ να αποδείξω ότι η ιδέα σου για το βίντεο της επιχείρησής σου δεν είναι καλή. Μερικές φορές μάταια. Το κακό είναι ότι τις περισσότερες φορές βγαίνω αληθινός. Και όλα αυτά γίνονται γιατί ο καθένας είναι καλός στη δουλειά του και όχι στο να φτιάχνει σενάρια για βίντεο. Φαντάσου να ερχόσουν να σου κάνω βίντεο και να σου έλεγα πως (ανάλογα με τη δουλειά σου) ξέρω να μαγειρεύω, να κουρεύω, να σχεδιάζω ρούχα, να φτιάχνω έπιπλα και πολλά πολλά άλλα. Δηλαδή να σου πω ότι ξέρω καλύτερα από σένα τη δουλειά σου. Σε τίποτα από αυτά δεν είμαι καλός. Γνωρίζω όμως να ψάχνω και να βρίσκω ιδέες για την προώθηση μίας εταιρίας και να τις υλοποιώ.
Μπορεί να έχεις το καλύτερο προϊόν ή να παρέχεις μία πολύ καλή υπηρεσία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα έχεις και την ιδανική ιδέα για την προώθηση της εταιρίας σου. Καλό είναι λοιπόν, να συζητήσεις με κάποιους ειδικούς στο αντικείμενο. Να τους μιλήσεις ξεκάθαρα για το τι προσφέρεις, γιατί είσαι καλύτερος από τον ανταγωνισμό, για ποιο λόγο να αγοράσει ο κόσμος από σένα. Πολύ σημαντικό είναι να ξέρεις και σε τι υστερείς. Αυτές είναι οι πρώτες μου ερωτήσεις όταν βρίσκομαι με κάποιον που ενδιαφέρεται για την προώθηση της επιχείρησής του. Πρέπει πρώτα να μάθω όσα περισσότερα μπορώ για τη δουλειά σου και μετά να βρω λύσεις για το πως θα την προωθήσουμε.
Οπότε, ιδέες για το σενάριο του βίντεο, καλό είναι να τις συζητήσουμε πριν πεις και εσύ “έχω μία ιδέα”. Και μην ξεχνάς ποτέ τις Αρχές του Μάρκετινγκ. Όλες οι προωθητικές ενέργειες γίνονται για να πουλήσουν. Και αυτό δεν είναι μόνο η ιδέα.